İhracatta Google Adwords Başarı Öyküsü

Google Adwords reklamlarının ihracatta başarılı olup olmadığı hakkında bazı sitelerde makaleler okumuştum. İhracat sektöründe firmalara nasıl bir müşteri potansiyeli sağlayabilir ? Yurt dışından bir müşteriyi nasıl bulabilir ? Google Adwords kullanarak ihracat anlamında nasıl bir yatırım yapılabilir ? Bunların cevabı tabiki sizin içinizde yer almaktadır. Google Adwords size bu konuda sadece imkan sağlar. Müşteri potansiyeli.. devamı →

Google Etkinliği Tekfen Towers – 18 Şubat 2013

Google İnternet Reklamcılığı programı altında sürdürülen eğitim seminerlerinde bu yıl yeni bir projeye imza atıldı. Google eğitim etkinliklerini artık Google Türkiye Ofisi imzasını taşıyan Tekfen Tower‘ın konferans salonunda düzenleyeceğini açıkladı. Bu şekilde etkinliklerin daha verimli olacağını ve merkez ofislerinin ev sahipliği yapmasının eğitimlere artı değer katacağının altını çizdi. 18 Şubat 2013 tarihinde yapılan eğitim aynı.. devamı →

Google Adwords Açılış Sayfası Nasıl Olmalı ?

Google Adwords‘ün işi arabuluculuktur. Kullanıcılar “yazlık şapkadan” “bağdat caddesindeki italyan restranlarına” yada “105 ekran televizyonlara” kadar herşeyi ararlar ve sonunda ihtiyaçlarını karşılamaya hazır ve istekli bir dizi işletme ile eşleştirilirler. Bir işletme sahibi olarak reklamınız bir kullanıcı tarafından tıklandığında onun dikkatini çekmiş olduğunuzu bilirsiniz. Peki bu kişinin müşteriye dönüşmesini nasıl sağlayabilirsiniz ? Bunun anahtarı açılış.. devamı →

Negatif Anahtar Kelime Ekleme

Google Adwords panelinin en çok dikkat edilmesi gereken araçlarından biri olan “Negatif Anahtar Kelime Ekleme” konusu hakkında kullanıcılarımıza bilgi vermek istedik. Google tarafından hazırlanan bu eğitici videoda detaylı bir açıklama yapılmış. Dikkat edilmesi gerekilen yerleri tek tek belirterek göstermiş. Bu aracı kullanırken muhakkak konu hakkında bilgi sahibi olmanız gerekmektedir. Yoksa reklamlarınızda çok büyük problemler meydana.. devamı →

Müşteri Merkezi Oluşturma

Müşteri Merkezi hesabı, birden fazla Google Adwords hesaplarını tek bir panelden yönetmenizi sağlayan bir Google Adwords servisidir. Bu servis, normal bir Google Adwords hesabının bir üst sürümü değildir. Herhangi bir Adwords hesabından tek farkı birden fazla adwords hesabına tek bir hesaptan ulaşabilme imkanı sunmasıdır. Şimdi size basit bir dille Müşteri Merkezi Hesabı nasıl oluşturulur onu.. devamı →

Google Adwords’e Başlarken Bilmeniz Gerekenler

Google Adwords, internet reklamcılığı sektöründe en çok tercih edilen reklamcılık modelidir. İstenilen anahtar kelimelere verilen TBM oranlarıyla başlayan bir rekabetin belirli algoritmalar sonucu ortaya çıkan sıralamalar ile kullanıcıya sunulması adwordsün temel mantığıdır. Google Adwords‘e başlarken bazı kuralları bilmemiz gerekmektedir. Aşağıdaki videomuzu izleyerek bilmemiz gerekenleri daha net anlayabiliriz. Google tarafından hazırlanan bu video, size bir çok.. devamı →

Yeni Adwords Politikası 1 Ekim 2012

Günümüzde çok büyük bir pazarlama alanı olan internet, küçükten büyüğe tüm işletmeler için vazgeçilemez bir reklam aracı konumunda. Bu büyük potansiyelden ülkemizde ve dünyada çok sayıda işletme faydalanıyor. Google Adwords uzmanlarının rehberliğinde oluşturulan internet reklamları ile en düşük maliyet ile en yüksek geri dönüşüm sağlanıyor. 30 Eylül 2012 tarihine kadar Google Adwords, çok fazla miktarda.. devamı →

Görüntülü Reklam Ağı Nedir ?

Görüntülü Reklam Ağı Nedir ? Görüntülü Reklam Ağı Google‘nin sunduğu Google Adwords reklamcılığına ait olan bir reklamcılık modelidir. Eğer mantıklı kullanılırsa geri dönüş oranları yüksek olan bir platformdur. Google görüntülü reklam ağı ile ilgili videomuzu aşağıda izleyebilirsiniz. Google Reklamları interaktif ortamda en çok kullanılan reklam bütünüdür. Müşteri potansiyelinizi dilediğiniz şekilde yakalar, satışlarınıza artı değer kazandırabilirsiniz... devamı →

Google Adwords Anahtar Kelime Düzenleme

Birçok Google Adwords kullanıcısı reklamlarını kendi uğraşlarıyla yayında tutarlar. Çünkü bazı detaylar hakkında bilgiye sahip değillerdir. Hesaplarını açarlar, kredi kartı bilgilerini girer ve yayına sokarlar. Bu şekilde ziyaretçi çekerek reklamlarını döndürürler. Google Adwords reklamcılığında en önemli olan şey anahtar kelimelerini düzgün uyarlamaktır. Yoksa bütçeniz boşa gider ve zarara uğrarsınız. Örneğin istanbulda günlük kiralık ev satışı.. devamı →

Google Internet Reklamcılığı Semineri 12 Nisan 2012

Google Internet Reklamcılığı Semineri Google, Türkiye pazarının ne kadar önemli olduğunu unuttuğunu düşünürken bugün ki yapılan seminerde ne kadar yanıldığımı fark ettim. Sait Halim Paşa yalısında düzenlenen seminer adeta muhteşemdi. Birçok Google Mühendisi, biz Internet Reklamcılığı Ajansların sorularını cevaplamak için gözlerimizin içine bakıyordu. Gerçekten böyle bir organizasyon düzenlendiği için tüm Google çalışanlarına teşekkürlerimi sunarım. Bu.. devamı →